У рамках гарантійного супроводу ділового програмного забезпечення «ІМПУЛЬС-ІВЦ» надає послуги з підтримки і обслуговування програмних продуктів на базі платформ BAF.
Гарантійний супровід є безкоштовним сервісом. Для того, щоб скористатися гарантійним супроводом ділового програмного забезпечення, необхідно надіслати реєстраційну анкету, що входить в комплект постачання програмного забезпечення у «САБ» безпосередньо чи через фірму-партнера САБ.
Якщо ви хочете користуватися послугами лінії консультацій «ІМПУЛЬС-ІВЦ» незалежно від того, хто є розробником програми, надішліть нам копію реєстраційної анкети або повідомте ваші реєстраційні дані по телефону.
До безкоштовного гарантійного супроводу ділового програмного забезпечення відносяться:
- Послуги лінії консультацій «ІМПУЛЬС-ІВЦ», що включають відповіді на питання щодо роботи з програмним забезпеченням, консультації у предметній області.
Телефон: +38 (044) 383-03-73.
Режим роботи: з 10.00 до 17.00 (за київським часом), окрім суботи, неділі та святкових днів.
Електронна пошта: lesi@impuls-ivc.ua (відповідь протягом одного робочого дня). - Консультації на конференціях сайта www.impuls-ivc.ua, присвячених програмним продуктам.
- Безкоштовне отримання оновлень (релізів) програм, розроблених «ІМПУЛЬС-ІВЦ».
- в офісі ТОВ «ІМПУЛЬС-ІВЦ»;
- через консультанта, який обслуговує вашу організацію в рамках договору на сервісне обслуговування.