Під час будівничо-монтажних робіт виникає потреба вести
складський облік матеріалів, які тимчасово зберігаються перед їх використанням. До загальної системи розрахунків входить також
облік допоміжних виробництв, серед яких можна назвати витрати на транспорт, ремонтні роботи тощо. Фірма «ІМПУЛЬС-ІВЦ» пропонує своїм клієнтам можливість автоматизувати процес контролю над цими операціями. BAS Будівництво. Бухгалтерія призначений для ведення комплексного
обліку БМР на всіх його етапах. Ми допоможемо створити детальний проект виконання робітпо
impuls-ivc.ua/proekt-vikonannya-robіt, завдяки якому можна уникнути надмірних втрат при його реалізації на практиці.
Згідно з інструкцією Міністерства фінансів,
складський облік матеріалів складається з таких категорій:
- силікатні;
- електротехнічні;
- хіміко-москательні;
- будівельний метал;
- сантехніка;
- інші матеріали.
Облік відбувається згідно з їх приналежністю до відповідної групи або виду.
Облік у інвестора ведеться при виконанні робіт підрядним методом. Документи повинні фіксувати надходження, можливе внутрішнє переміщення та вибуття тих чи інших матеріальних запасів. Для внутрішніх розрахунків між різними підрозділами організації використовують
рахунок 683.
Особливості обліку допоміжних виробництв
Допоміжними вважаються виробництва, що обслуговують основні роботи на будівельному майданчику.
Облік допоміжних виробництв ведуть окремо, якщо вони займають значну частку у загальному обсязі робіт. Зазвичай транспортні засоби та тимчасові споруди, необхідні для ведення будівельно-монтажних робіт, враховуються, коли вводиться загальний
складський облік матеріалів. Коли організовується окремий
облік допоміжних виробництв, ним передбачаються витрати за такими статтями:
- матеріали;
- пальне;
- заробітна плата робітникам;
- загальновиробничі витрати.
До складу допоміжних належать види робіт, які пов’язані з ремонтом обладнання, постачанням енергії та внутрішнім транспортом будівельної організації. Розрахунки з іншими підрозділами відбуваються за виробничою собівартістю через
рахунок 683. Калькулювання собівартості ускладнюється при наданні допоміжними виробництвами багаторазових послуг одне одному.
Облік у замовника здійснюється у випадках, коли будівництво ведеться господарським способом. І навпаки,
облік у інвестора передбачає підрядний метод ведення розрахунків. «ІМПУЛЬС-ІВЦ» як системний інтегратор будівництва здатен розробити оптимальний варіант
обліку БМР саме для вашої організаціїз урахуванням усіх складових конкретного проекту. ри одночаснім проведенні робіт на декількох об’єктах будівництва у пригоді стане гнучкий
графік руху робочої сили.
Багатофункціональна підтримка обліку БМР
Різні аспекти
обліку БМР можна ефективно автоматизувати при використанні програмного продукту BAS Будівництво. Бухгалтерія від фірми «ІМПУЛЬС-ІВЦ». Програма, яку ви можете придбати для власних потреб, передбачає:
- облік будівничо-монтажних робіт, виконаних підрядним чи господарчим способом;
- калькулювання розрахунків з постачальниками, покупцями та субпідрядниками;
- облік у замовника будівництва, який може бути генеральним інвестором або співінвестором з використанням позикових коштів;
- приймання інвестором об’єкту, будівництво якого завершено;
- облік будівництва, яке ще не завершено, з урахуванням етапів виконання плану;
- складський облік матеріалів, який включає також спецодяг, інвентар та інші допоміжні засоби;
- внутрішні зв’язки між різними підрозділами та філіями будівельної організації з формуванням детальної схеми взаєморозрахунків.
Усі завдання, які належать до розділу
Будівельна бухгалтерія, легко автоматизувати при застосуванні відповідного програмного забезпечення. Воно є корисним при розв’язанні важливих питань для таких співробітників як бухгалтер, фінансовий директор, економіст. Сюди також входить
складський облік матеріалів, який відображає загальну динаміку будівничого процесу. Програма також охоплює бухгалтерський
облік у інвестора з урахуванням особливостей оподаткування його діяльності.Здійснюється планування та аналіз капітальних вкладень. Програма контролює усі складові будівельного процесу, не залишаючи поза увагою
облік допоміжних виробництв та прийнятих від субпідрядника робіт, які були виконані на тих чи інших об’єктах.
Автоматизація обліку у інвестора
Ведення
обліку у інвестора передбачає формування частки пайового внеску та частки адміністрації. BAS Будівництво. Бухгалтерія втоматизує систему розрахунків з інвесторами та пайовиками, надаючи можливість контролю за такими функціями:
- ведення обліку часток;
- створення звітної документації;
- облік договорів з інвесторами;
- бюджетування та управління фінансами.
Фірма «ІМПУЛЬС-ІВЦ» допомагає розв’язувати усі складні питання, пов’язані з системою
оподаткування в будівництві. Використовуючи програмне забезпечення, ви можете спростити управління фінансовими потоками та налагодити постійний контроль за витраченими коштами. Внутрішні розрахунки включають
облік допоміжних виробництв, які є важливим елементом загальної системи будівельної організації. Є також можливість розподіляти суми платежів в ручному або автоматичному режимі.
Облік у замовника передбачає ведення будівельно-монтажних робіт власними силами, при якому вартість та об’єм будівництва, яке не завершено, визначають позасистемним шляхом. Витрати, які несе підрядник, повинні розподілятися між завершеними та незавершеними об’єктами.
Складський облік матеріалів також має деякі особливості. Списання матеріалів відбувається після їх використання підрядником для монтажу і будівельних робіт. Інвентарна вартість обладнання, яке потрібно монтувати, складається з ціни придбання, витрат на транспортування та безпосередньо на монтажні роботи.